21 Ekim 2012 Pazar

Zaytung Haberleri

      Bilenler biler , www.zaytung.com  "Dürüst , tarafsız , ahlaksız haber" sloganıyla sanal alemin sanal bir haber sitesi. Yani haberlerin gerçekmiş gibi anlatıldığı vurgulandığı ama gerçek olmayan haberlerin buluştuğu site. Sık sık takip ediyorum ve çok eğleniyorum. Sizlerinde takip etmesini öneririm :)
      Şimdi ise sizlerle çok güldüğüm bazı haberleri paylaşmak istiyorum , habelerin detayları için tıklayabilirsiniz , dilerim hoş vakit geçiririsiniz iyi okumalar :)





42 Yıllık Devlet Memuru Tevfik Çeperli: “Hayatta en büyük şansım, benim için bir tutku olan memuriyetten aynı zamanda para kazanıyor olmam”



Sevgilisi ile Bir Haftadır Kavgalı Olan Burak Tarım, En Azından Mevzunun Ne Olduğunu Öğrenebilmek İçin Yoğun Çaba Sarfediyor




Milletvekili Olmak İçin Evden Kaçan E.G (18), Ankara Pavyonlarına Düştü






Veee Zaytung Dergileri asıl en eğlencelileri :)










Bu satırlar sürer gider ve ben sayfalarcasını paylaşırım , en iyisi siz devamını sitelerinden takip edin :))







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...