15 Ekim 2012 Pazartesi

Yüksek Yüksek Tepelere...

      Her genç kızın hayalidir sevdiği adamla evlenmek , en güzel şekilde evlenmek , herşeyin dört dörtlük olması , tüm arzularını gerçekleştirebilmek. Bu hayallerden bir tanesi de kına gecesi. Kimileri eski bir adet gibi görüp önemseme yada hiç yapmasada , genede bazıları hala kına gecelerini seviyor istiyor ve yapıyor.
      Eski adetlerin modernize edilmiş halleriyle birlikte ortaya gerçekten çok güzel anılar çıkıyor. Bunlara birde tüketim çılgınlığının etkisiyle birsürü yeni şeyler eklenmiş olsada hepsi birbirinden güzel ve hoş...
     

      İşte bazıları ;

Kına pastası 

      Fotoğraftaki pasta biraz küçük , evde yapılan kına geceleri için aslında ideal ama salonlarda yapılan kına geceleri için bunun büyüğü yada katlısı çok güzel olabilir.



Kına gülleri

     Hem gelin hanım hemde davetliler için kınalarını yaktıktan sonra bulaşmaması için gerçekten çok güzel gözüken güller. Valla bunlar kimin aklına geldiyse çok iyi olmuş ben bayılıyorum.



Taçlar

Bunların beyazlarını da görmüşsünüzdür. Bu taçlarda son zamanlarda çıkan ve gerçekten çok tatlı gözüken aksesuarlardan. Bunlar konusunda aklımda herzaman iki çelişki olmuştur. Gelin beyaz giyer o yüzden beyaz taç sadece gelinde olmalı arkadaşlarında kırmızı olmalı. Diğer seçenek ise ama gelin kınada kırmızı giyer , o zaman arkadaşlarında beyaz taç gelinde kırmızı taç olsun. Valla bunu düşün düşün orta yol bulamadım , gittiğim kına gecelerinde ise buna dikkat eden görmedim ya herkesin kırmızıydı yada beyaz. Bakalım ben kendi kına gecemde ne yapacağım burdan haber veririm :)



Ve kına hediyeleri , davetiyeleri . 
Kına gecenizi hatırlatacak ufak bir anı bence çok hoş olacaktır. Bunları nikah şekeri ve davetiyenize uygunda seçebilirsiniz , yada sadece kına konseptinize uygun olabilir. Mesela ;

Ufak şişelerde duş jelleri , özellikle gelin hamamı yapmak isteyenlere uygun.



İçine kına , çerez yada herhangi başka birşey koyabilceğiniz kutular kişiye özel yapılabiliyor.


Ucunda minik şişe olan kolyeler güzel bir hatıra olabilir bence , hemde bir kenara atılmaz yıllarca kullanılabilir.


Kına kolonyaları ile içinde farklı kolonyalar olan minik şişeler bence tüm davetlilerin çok beğeneceği bir hediye olabilir.




      Benim şuanda sizlerle paylaşmak istediklerim bunlar. İnternette biraz araştırma yaparak daha birçok çeşit farklı fikirlere ulaşmak mümkün benimki sadece konuya giriş yapmak oldu , konumu okuyup birilerine fikir verebildiysem ne mutlu bana :)









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...