14 Ekim 2012 Pazar

Nerede O Eski Bayramlar...

      Kurban bayramına azıcık bir süre kalmışken , klasik başlıkla başlıyorum yazıma ; Nerede o eski bayramlar...
      Henüz yaşım 23 annelerimiz babalarımız gibi o övüle övüle bitmeyen eski bayramları yaşamadım ama , genede 10 sene öncesini hatırlıyorum , babaannemlerin evinde toplanırdık tüm aile , kapkalabalık olurduk kuzenlerimle oyunlar oynar hatta amcalarım bile dahil olurdu , halam annem yengemler ve babaannem hepberaber yemekler yapardı , koccaman sofralar kurulurdu...
     Ama şimdi büyük kuzenlerim evlendi çocukları çolukları oldu , bütün sene çalışıp sadece 2-3 haftalık senelik izinleri doğal olarak yetmiyor onlara , 10 günlük bayram tatillerinde de gene tatile gidiyorlar hepsi her sene gitmesede , kimisi bu bayram gidiyor kimisi diğer bayram , sonuç olarak hepbirlikte eksiksiz bir bayram geçmiyor artık. Onlara suç bulmuyorum yanlış anlaşılmasın haklılar , bende evlenince büyük ihtimalle onlar gibi olacağım ama benim isyanım bizleri bu şartlara zorlayanlara...
      Herkese ailesinin kıymetini bilmesini öneriyorum , şimdi değil ama bizler anne baba olduğumuz zaman "haklılarmış" yada "keşke daha çok zaman geçirseydim ailemle" dememek için , bugün yanlarında olalım bence ne dersiniz ?
       Hepimize şimdiden iyi bayramlar !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...