23 Kasım 2012 Cuma

Veeee SILA !

              İki konser haberini ard arda veriyorum böyle denk geldi :)  Hemşerim Sılanın çok büyük bir hayranıyım ,ne zamandır konser vermeye gelsede gitsem diye bekliyorum büyük bir heycanla , geçen sene fuara gelmişti ama hava yağmurlu olduğu için gidemedim , bu sene ise gelmedi maalsef fuara ,ne zaman gelir ne zaman gelir die bekleyip dururdum ,twitter dan yazardım ve büyük günü sonunda keşf ettim ,1 ARALIK !



Bayraklıda ki İZMİR ARENA'ya geliyor Sıla , bilet fiyatları ise 45 ve 70 olarak iki kategori , ben biletimizi konseri öğrendiğim anda internetten aldım bile ... Eee başka kimler gidiyor ? Şimdiden iyi eğlenceler :)

Yeni albümü Vaveylanın çıkış şarkısı İmkansız , mükemmel...



4 yorum:

  1. 1 aralıkta izmirde olmayı çok isterim

    YanıtlaSil
  2. Bu kadını evlatlık(?) almayı düşünüyorum. Koycam salonda bi yere şarkı söylesin dursun bütün gün. Çok seviyorum. Umarım bir gün ben de canlı dinleme şansına sahip olabilirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar


    1. Ayyyynen bende bayılıyorum o kadar yakın hissediyorum ki bide kendimi sanki 40 yıllık tanıdık :) Bakalım yakındanda aynı elektiriği alabilcekmiyim...

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...