3 Aralık 2012 Pazartesi

İş Başı...




Okulumu bitireli iki sene olmasına rağmen henüz daha işe girememiştim. İlk sene "amaaan kaç sene okula git gel git gel bu sene tatil olsun" diye düşündüğüm için iş bile aramadım. İkinci sene ise seçici davrandığım için gönlüme göre işe ancak geçen hafta girebildim :) 26 Kasım da yani bugün tam 1 hafta oldu :) 

Aslında burçlara pek inanmam ama işin ilginç yanı bu ayın burcu olan Akrep burcuna sahibim bende ve bu ay içinde işe sahip olacağımı okumuştum bir yorumda ilginç neyse :)  

Özel bir hastanede çalışıyorum , işimi seviyorum , yeni tanıştığım çalışma arkadaşlarımı da sevdim baya. Tek derdim sevgilimi eskisi kadar çok göremiyorum :((( Haftaiçi akşam 6 da çıkıyorum , cumartesi günleri ise yarım gün... 

İlk haftam iş açısından değil ama benim sabah 6 da kalkmaya alışmam açısından biraz zor geçti. Sabah erkenden kalktığım için eve gelince yemekten sonra hemen uykum gelmişti hergün. Hayatım boyunca böyle olcak diye korktum aslında daha ilk haftadan ama şimdi bu akşam bir uzun geldi sormayın. Bitmiyor akşam bitmiyor neyse uyku düzenim oturdu sonunda sanırım :)

İşte tüm bu saydığım sebeplerden dolayı blogumla ve facebook sayfamla neredeyse hiç ilgilenemedim. Lütfen kusura bakmayın :)

Geçen bir haftamın özeti bu :)  Yeni işim bana hayırlı olsun , sayfamda beni yalnız bırakmayın , yorumlarınızı okudukça seviniyorum :)

İş arayıp bulamayanların en kısa zamanda bulmalarını dilerim, aşk arayanlarında :)

İyi geceler...



8 yorum:

  1. Ben de aynı durumdayım (: hayırlı olsun umarım sorun yaşamazsın hiç bir zaman.Katılmak istersen bloğumdaki çekilişe seni de beklerim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar

    1. Teşekkür ederim canım ... Yarın akşam blogundayım iyi geceler :)

      Sil
  2. hayırlı olsun :) bende akrep burcuyum inş. o akrep burcuna iş olayı beni de kapsar :)

    YanıtlaSil
  3. Yazılarını ilk defa okumama rağmen çok samimi bulduum takipteyim takipleşelim :)

    YanıtlaSil
  4. Yazılarını ilk defa okumama rağmen çok samimi bulduum takipteyim takipleşelim :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...